četrtek, 18. februar 2010

Powerpoint TOPIC presentation


Have you decided what topic you're going to cover, yet?
If you have, plese enter your topic under comments, so noone else can have it :-)

Now, some advice about making powerpoint presentations:
Tips
Powerpoint in the classroom (advice& guide)
Kaj je powerpoint in kako z njim delati?
Nasveti za boljše predstavitve
Powerpoint DOs and DON'Ts :-)

Enjoy your work & presentation

16 komentarjev:

  1. Hey!
    Jaz bi imela za predstavitev pri angleščini GEOGRAFIJO SLOVENIJE, dne 19.3.2010.

    Barbara Bernjak

    OdgovoriIzbriši
  2. Hi!
    jaz bi imela predstavitev pri angleščini za LIČILA, dne 12.3.2010.

    Marina Hojnik

    OdgovoriIzbriši
  3. hej!
    Jaz bom imela predstavitev:Odbojka
    Dne,12.3.2010 če je možno,da imama 2 na eno uro?

    OdgovoriIzbriši
  4. hej!
    Jaz bom imela predstavitev:Odbojka
    Dne,12.3.2010 če je možno,da imama 2 na eno uro?

    OdgovoriIzbriši
  5. Zdravo
    jaz bi imel predstavitev o gepardu in sicer
    23 marca 2010
    lp

    OdgovoriIzbriši
  6. hey..
    em.. em.. jas bom mela ZA OCENO: Čokolada.. :D
    za nadarjene pa še nevem..:):)
    mela pa bi 17.3.2010

    OdgovoriIzbriši
  7. jaz bi mela predstavitev Modo...mela pa bi 24.3

    OdgovoriIzbriši
  8. Heii..
    jas bi imela predstavitev o želvi(kopensi..
    imela pa bi 16.3.2010

    OdgovoriIzbriši
  9. Here it is:
    9.3.- Kristina
    10.3.- Nastja M & Špela V
    12.3.- Sara & Marina
    16.3.- Špela M & Timotej
    17.3.- Barbara R & Sebastjan
    19.3.- Barbara B
    23.3.- Tilen
    24.3.- Tjaž & Nastja Š
    31.3.- Nastja T
    Tajda?
    Available: 26.3 or 30.3.

    OdgovoriIzbriši
  10. Hoj!
    Jaz bi vseeno imel Stunts, ker niam pojma kaj naj mam o turizmu...

    PS:Moje ime se napiše SEBASTIJAN...

    Sebastijan

    OdgovoriIzbriši
  11. HEI..jas sem se odločila,da bom predstavljala astmo..Lp...

    OdgovoriIzbriši
  12. Sebastijan - do tvoje predstavitve je še nekaj časa, tako da razmisli. Sicer pa ok.
    Glede tvojega imena: v šolo si vpisan (tudi glede na matični list od prej) brez i-ja, zato moja napaka. Se opravičujem.

    Špela, super.

    OdgovoriIzbriši
  13. Ok, Tajda 30.3., pa Tilen je prestavil na 26.3.

    OdgovoriIzbriši